قیمت بالای رازهای توری مرغ - توری مرغی به همراه قیمت توری

Wiki Article

میلگرد آجدار میلگرد ساده میلگرد استیل کلاف آجدار کلاف ساده میلگرد حرارتی میلگرد هارد کروم قیمت میلگرد ذوب آهن

به دلیل مقاومت بالایی که این ابزار دارند علاوه بر حصارکشی در موارد مختلف دیگر نیز کاربرد دارند.

ورق استیل ورق پانچ ورق سیاه ورق گالوانیزه ورق آلیاژی ورق آلومینیوم ورق آجدار ورق روغنی

زیبایی ظاهری این توری ها یک مزیت مهم برای آن ها محسوب شده؛ زیرا تأثیر بدی روی جلوه‌های بصری محیط نمی گذارند.

این مجموعه علاوه بر پروفیل و محصولات مفتولی، سایر مقاطع فولادی مانند میلگرد، تیرآهن، انواع ورق، انواع لوله، نبشی و ناودانی و لوازم سوله را نیز در سبد کالای خود ارائه می‌کند.

به دلیل اینکه استفاده از این نوع توری می تواند باعث یکنواخت شدن و استحکام بیشتر ملات شود، یکی دیگر از کاربرد های توری مرغی را می توان استحکام بخشیدن به زیر سازی کاشی کاری دانست.

با توجه به اینکه مرغ ها و پرندگان توانایی فشار آوردن به حفاظ اطراف خود را ندارند و از این طریق نمی توانند باعث تخریب آن شوند، از توری مرغی برای تامین امنیت آن ها استفاده می شود.

این محصولات در برابر گرما و صدا عایق های مناسبی هستند به همین دلیل بیشتر در سقف ساختمان ها و سوله ها استفاده می شوند.

توری های مرغی گالوانیزه شامل دو دسته گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد هستند که با یکدیگر تقاوت هایی نیز دارند.

توری مرغی ، توری پرسی، حصاری، گابیون ، سرند رولی و … از انواع توری های مفتولی به شمار می آیند که توری مرغی در اینجا مد نظر ما است.

توسط شرکت آذرخش ساختمان کهن

نورگیر در ساختمان علاوه بر تامین نور طبیعی محیط داخلی وظیفه تهویه ساختمان را نیز برعهده دارد که به همین دلیل قوانین سختگیرانه‌ای برای ساخت آن در نظر گرفته شده است، به طور مثال توصیه می‌شود برای پوشاندن سقف و دیواره نورگیر از مصالح غیر شفاف و مصالحی که مانع گردش هوا می‌شود استفاده نشود و عموما از مصالحی مانند ورق آکریلیک، پلی کربنات، پی وی سی، شیشه و انواع توری از قبیل نصب توری فرنگی برای محفظ کردن نورگیر استفاده می‌‌شود.

توری مرغی به دلیل سبکی و نصب آسان یکی از پرکاربردترین توری‌ها به خصوص در صنعت دامپروری است. در صورتی که به دنبال آشنایی بیشتر با انواع توری‌های فلزی هستید، می‌توانید در بخش محصولات سایت آراد آهن انواع مختلف توری مرغی و قیمت روز آن را بررسی کنید.

این محصول هنگام آماده کردن زیر سازی برای نصب کاشی بسیار مناسب است و باعث یکنواخت شدن و استحکام بیشتر ملات می گردد. ادامه مطلب

Report this wiki page